kerst 2011

dinsdag 14 oktober 2008

overgenomen van mijn oude BLOG

16 september
verjaardag
Op 11 september was ik jarig en kijk eens wat een prachtige bos bloemen ik heb gekregen:
en verder heb ik mijn spaarvarkentje vol gespaard en er een prachtig cadeau van gekocht nl:
Daarmee kan ik prachtige plaatjes uitsnijden en letters - nou ja, alles wat een scrapper zoal nodig heeft. Nu maar oefenen en plaatjes en fonts verzamelen!
10 augustus
vakantie
We zijn alweer 2 weekjes terug van onze vakantie in Zuid Duitsland. We waren in Bad Saulgau (www.bad-saulgau.de/) deze keer.
Van scrappen is de afgelopen tijd natuurlijk niet veel terecht gekomen. Maar ik had wel het boekje meegenomen over playmobilland dat ik nog steeds af moest maken en dat heb ik af.
Aanstaande zaterdag zijn de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. www.knotsgekkekaartendagen.nl/
Scrappen in Bad Saulgau

30 mei
eerste sieraad
Heb er een nieuwe hobby bij - geloof ik
Nadat ik op een braderie gezien had hoe iemand van Fimo-klei sieraden gemaakt heeft ben ik thuis enthousiast aan de gang gegaan en dit is het resultaat:

ik ben er in het geheel niet ontevreden
17 mei
boekje over Erik's 2e verjaardag
Heb eindelijk het boekje over Eriks 2e verjaardag af!
Erik is inmiddels al 3 . Ben er erg blij mee en hij ook. Verbaast me toch dat hij er nog zoveel van weet.
1 mei
koninginnedag
Gisteren op de koninginnemarkt gestaan om (oud) speelgoed te verkopen. Gelukkig was het wel lekker weer - ondanks de slechte voorspellingen!! We hebben zelfs een paar spulletjes verkocht!! Helemaal goed dus. De kids waren moe en verveeld op het laatst. Tom is er zelfs bij in slaap gevallen!!

Geen opmerkingen: