kerst 2011

vrijdag 31 juli 2009

Vakantie!!!!!

Vandaag is mijn vakantie begonnen! Goed ik was nog even op mijn werk - maar vanaf nu kom ik er echt 3 1/2 week niet meer.
En de voorpret is begonnen want onze vakantiepapieren kwamen vandaag binnen. De reis door Zweden begint nu voor ons wat concreter. De kinderen verheugen zich al op de grote boot - en wij vooral op de rust en ruimte (hopen we..)
Verder vier ik mijn vakantie met volop scrappen en photoshoppen. Heerlijk!!! Ik leer iedere dag bij! Heb me weer ingeschreven voor een nieuwe photoshop-class bij Jessica Sprague
Die begint volgende week al - maar ik kan het altijd inhalen, want we gaan einde volgende week op vakantie!
Morgen doen we nog een dagje uit - naar de Julianatoren in Apeldoorn. Tom en Erik waren erg blij toen ze dat hoorden!
Hier alvast nog een paar foto's van mijn scrapsels van deze week. Die zijn nog voor het fotoboek van de skivakantie vorig jaar.
























4 opmerkingen:

Karin zei

Leuke LO's heb je gemaakt!
Alvast veel plezier in Zweden, geniet er lekker van!

Anneke Wijers zei

Wat mooi, die kleurencombi zo.
En leuke foto's ook.

Anoniem zei

Schattig met die hartjes,heel apart zo die combi hartjes/wintersport !

Ans Brunsman-Hagens zei

Het is altijd zo vertederend om die kleintjes op de latten te zien, je hebt het prachtig verwerkt in deze beide LO's, het ontroert me...