kerst 2011

maandag 22 februari 2010

weer terug

Na een verrukkelijke week in het sprookjesachtige Wallis in Zwitserland is vandaag het gewone leven weer begonnen. Wat een ontnuchtering! Het regent hier - zo'n vieze motregen. De kinderen zijn weer naar school en vanmiddag ga ik ook maar weer gewoon weerken. De wasmachine draait op volle toeren, alle koffers zijn uitgepakt. Het zal nog wel een weekje nasleep hebben - wassen, strijken en mails en de post lezen en verwerken. Maar dan zitten we er vast wel weer helemaal in!
En dan hier de foto's die eigenlijk geen toelichting behoeven.

5 opmerkingen:

Petra zei

Oooooooooo ik krijg heimwee; wij slaan dit jaar een keertje de wintersport over maar als ik jouw foto's zie krijg ik wel ontzettende heimwee maar dan naar Oostenrijkse sneeuw ;-))
En wat een mooi weer hebben jullie gehad!

Ans Brunsman-Hagens zei

Wauw, ik herken daar wel wat, wij waren ooit in Veyzonaz, supergaaf gebied, alleen de Franse taal.... met mijn dieet en zo balen maar een prachtig mooi gebied!! Mooie foto's heb je gemaakt! De scholen hebben nu hier een week vakantie en voor diegenen die dan weg zijn, gelukkig maar, het is hier echt waardeloos....

Ageeth zei

Welkom terug. Leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad. Wat een prachtige foto's
groetjes Ageeth

blogvanco zei

Welkom terug Astrid, zal wel weer wennen zijn hier hè? Prachtige foto's, kun je weer wat mee ;)

Tineke zei

Wat een leuke en gezellige familiefoto's en wat een mooie omgeving waar jullie zaten.