kerst 2011

woensdag 10 maart 2010

10 maart

Het is en blijft koud. De zon schijnt weliswaar maar eergisteren werden we zowaar weer verrast met een laagje sneeuw. Toch wil de lente niet echt doorzetten. Ik verlang zo naar die warme zon! Af en toe, achter glas, is het eventjes genieten met een kopje koffie en een boek. Vanmorgen heerlijk bij de kapper gezeten, knippen, kleuren, lezen, wassen, knippen, high-lights, lezen, wassen, föhnen. Heerlijk. Boek uit!
dit boek.
Het schijnt een bestseller in Zwitserland te zijn. Ik vond het erg spannend - tot en met de laatste pagina. Het is ook in het nederlands uitgegeven en heet dan "Goed tegen Noordenwind".
Inmiddels heeft mijn broer onze wintervakantie voor volgend jaar alweer geboekt! Weer naar Wallis - hoera! Het was daar in de vorige nacht -38 graden!!! Hoe is het mogelijk en dat in maart.

1 opmerking:

* Daniëlle * zei

Hahaha, neem je gewoon een boek mee naar de kapper? Daar zou ik niet opkomen. Ik hou niet zo van naar de kapper gaan, verveel me daar een beetje. ;-) Maar een boek meenemen is een slim idee!

-38 is wel heeeeeel koud zeg.