kerst 2011

woensdag 14 april 2010

blogaward

Ik heb mijn tweede blogaward gekregen, van Marja deze keer (via de scrapsite)! Ik ben natuurlijk hartstikke trots.
Er hoort een opdracht bij die zegt dat je 10 dingen over jezelf moet vertellen. Nou daar gaat ie dan. Je bent natuurlijk niet verplicht dit allemaal te lezen...
1. ik ga altijd te laat naar bed - vandaag ook weer.
2. ik lees heel graag heb ik de laatste tijd weer ontdekt.
3. ik heb voor alle leuke dingen te weinig tijd en voor de niet leuke dingen ook.
4. ik vind het heerlijk dat de vogeltjes 's ochtends weer zo fluiten.
5. ik genoot vanmiddag zo van het zonnetje op mijn huid terwijl ik in de tuin werkte.
6. ik baal dat ik niet meer kan hardlopen maar dit was een goede smoes om een nieuwe fiets te kunnen gaan kopen (ik moet toch wat??)
7. ik ben dol op mij 2 jongens - ze geven me dagelijks weer nieuwe levenslust en heel veel aanleiding tot scrappen.
8. ik heb 1 grote passie en dat is scrappen en de verhalen die erbij horen vast te leggen.
9. ik bezoek bijna dagelijks de site van Jessica Sprague - die mij in digiworld al veel heeft geleerd op het gebied van photoshop en scrappen.
10. Je kunt mij altijd verleiden met een lekkere kop koffie en een chocolaatje erbij.
ja, zo kan ik nog wel even doorgaan maar hier moet ik het echt bij laten. Ik vond het leuk om te doen en ben blij met de award.
Ik geef de award door aan : Esmé, Judth, Jacqueline. Nathalie, Linda, Esther, Corrie, Petra K, Angelina en Tineke. Veel plezier ermee! Ik ben benieuwd naar jullie punten!

Geen opmerkingen: