kerst 2011

dinsdag 16 november 2010

verjaardags dummie-taart

Zie hier de verjaardags (dummie)-taart voor de klas van Erik.

Er hoort nog een verhaaltje bij: ik ontdekte nl. een paar uur nadat deze foto was gemaakt dat er 2 happen uit waren genomen (piepschuim! met fondant eromheen). Erik vond de taart er zó lekker uitzien en hij had zó,n honger!! Hij heeft nu beloofd dit nooit meer te doen nadat hem duidelijk gemaakt was dat ik hier erg verdrietig om was. "ik wist niet dat jij er zo lang aan gewerkt had mama", was alles wat hij hierop te zeggen had. Nou ja, natuurlijk ben ik nog steeds dol op hem maar soms......

2 opmerkingen:

Dilly zei

Tsjonge, waar heeft Eric gehapt dan? Je ziet er niets van.

Tineke zei

Ik zie ook niet waar hij hapjes genomen heeft. Ik had zijn gezicht wel eens willen zien, want volgens mij smaakte het toch niet echt?
Waar heb je het mee gemaakt?