kerst 2011

vrijdag 24 december 2010

kerstavond

Het wordt dan toch écht een witte kerst dit jaar! Met veeeel sneeuw. We zijn iedere dag bezig de oprit een beetje schoon te houden. De kinderen hadden wel zin vandaag om papa te helpen bij het vegen. Maar dat liep natuurlijk uit de hand.....

...want het duurde niet lang of het werd een sneeuwballengevecht:
En zoals altijd, hebben we een pakjesavond op 24 december. Met heel veel cadeautjes.
De jongens zijn superopgewonden want ze weten al dat er ergens onder de boom een WII ligt...
speciaal voor de kerst heb ik natuurlijk ook weer gebakken: truffels en witte kaneelbonbons, kerstkoekjes (met de kinderen samen)
en heerlijk kerstbrood!! (veeel lekkerder dan van de appie happie!!)

De kersttaart voor morgen is ook klaar - een opgerolde biscuit met een appel-mascarponecreme erin. Afgewerkt met gedroogde gekarameliseerde appeltjes. Het ziet er verrukkelijk uit maar ik heb er helaas nog geen foto van kunnen maken.
Morgen kerst bij ons pap. 2e Kerstdag doen we rustig aan.
Oh ja, mijn kerstcadeau's?
nieuwe hardloopkleren (zelf uitgezocht haha)
Mijn favouriete parfum - waarvan ik dacht dat het niet meer te krijgen was:

hier was ik heeel erg blij mee - want ik loop al heel lang te zoeken naar een vervangende geur maar kan het niet echt vinden...
en ten slotte ben ik vreselijk verwend met een trollbead-armband. Daar moet ik morgen in het licht nog eens goed naar kijken!

3 opmerkingen:

marja zei

wat ziet dit er heerlijk uit!! en het klinkt nog lekkerder allemaal!
en die kadootjes onder de boom... zelfs ik wordt daar bijna zenuwachtig van haha!! fijne kerst!

blogvanco zei

Wat een sfeervolle foto's, en ook nog eens lekkere foto's. En zo te lezen ben je goed verwend.
En ... bevalt de Wii ??

Fia zei

Hè wat gezellig Astrid en wat heb je weer verrukkelijke dingen gemaakt.
En ook nog je favoriete luchtje gevonden !!
Nog een fijne 2e kerstdag morgen!