kerst 2011

vrijdag 18 maart 2011

proeftaartjes

Vandaag heb ik de proeftaartjes voor een collega van mij afgeleverd.
Ze gaat in juli trouwen en ik mag haar bruidstaart maken.
Dat vind ik een hele eer en ik ga er dan ook supergoed mijn best voor doen.
deze is gemaakt van biscuit,
gevuld met champagnecreme,
bekleedt met marsepein
dit is cake
gevuld met chocomousse
en vijgenjam
bekleedt met marshmallowfondant
en tenslotte
biscuit
gevuld met frambozem, vanillejam
en slagroom
bekleedt met marshmallowfondant

Nou maar hopen dat het lekker was........

3 opmerkingen:

marja zei

ziet er heerlijk én prachtig uit!!

* Daniëlle * zei

Oh, wat ziet dat er allemaal goed uit én het klinkt ook nog eens erg lekker. Wat veel verschillende vullingen joh. Je bent er maar druk mee Astrid.

Anoniem zei

Woww Astrid, dat ziet er goed uit !
Hier kun jij je echt in uitleven hè ?