kerst 2011

vrijdag 8 juli 2011

bruidstaart

Ik was echt niet gezellig voor mijn gezin deze week. Nee mama kon absoluut niet gestoord worden. En ze moesten overal afblijven. Niet aan mijn spullen komen, niet proeven - ja ik weet dat het lekker is... Geen tijd voor spelletjes, het eten kwam te laat op tafel en de koelkast stond overvol. Het bier paste er niet meer in - haha.
Maarrrr...wat is het verschrikkelijk leuk om te doen!
Vandaag de taart voor de bruiloft van Marloes en Barry afgeleverd.
Pff, alles goed gegaan. 

Ben benieuwd wat het bruidspaar ervan vindt!
Vulling was als volgt (van onder naar boven):
Champagnecreme + frambozenmousse
Aardbeien + slagroom
Witte chocoladenmousse + aarbeienjam

Witte chocolademousse + frambozenjam.

en mannen: ik ga het goed maken deze week hoor!

10 opmerkingen:

Petra zei

Prachtige taart, de banketbakkers hebben het een stuk minder druk volgens mij ;-)))

Esther zei

Wat super gave taart zeg.. Ik weet haast zeker dat ze er blij mee zijn

Fia zei

Ohhh wat vind ik hem mooi !!!!
Meid hoe krijg je het voor elkaar en wat een schitterende kleuren.
Het water loopt me in de mond..

blogvanco zei

Oooh .. dit is een masterpiece, wat een kunstwerk Astrid, ik vind het zooh knap. Wat zul je hier druk mee zijn geweest, haha !!

NicoleJ zei

wauw wat een prachtige taart! En gelukkig maar dat je het met de mannen deze week weer gaat inhalen!

* Daniëlle * zei

Wauw, wat gaaf zeg! Kan me niet voorstellen dat het bruidspaar er niet blij mee zou zijn...

Ageeth zei

Ow Astrid wat is dit een prachtige taart geworden. Ik denk dat het bruidspaar er blij mee was. En ja de mannen komen nu weer aan de beurt
Liefs Ageeth

marja zei

wauw astrid! wat een geweldige taart! klinkt wel heel lekker met al die vullingen!

Tineke zei

Wat een prachtige taart. Geweldig zeg en dan zoveel lagen op elkaar. Wat vonden ze ervan? Hij lijkt me wel erg lekker (en dat voor iemand die er niet van houdt)

Dilly zei

Tweede poging om iets te plaatsen. Wat een prachtige taart Astrid, gave kleurencombinatie. Ik geloof graag dat je hier ontzettend druk mee bent geweest, maar dat is niets voor niets, zo mooi als de taart geworden is.
Heel veel plezier de aankomende week samen met je mannen!