kerst 2011

dinsdag 4 augustus 2009

dag 1 brushabilities

Zoals ik al een paar weken geleden aangekondigd heb, had ik me aangemeld voor de online cursus "brushabilities" bij Jessica Sprague .
Ik vind het cursusmateriaal dat zij aanlevert zo geweldig en duidelijk. Zelfs ik snap ineens hoe photoshop werkt (nou je, een beetje dan...). Ik wil geen verkooppraatje leveren of zo maar mocht je ooit zoken naar uitleg over Photoshop dan raad ik je dit ten zeerste aan! Ongelooflijk gewoon wat je er allemaal mee kunt! En dan te weten dat deze cursus maar over 1 tool van photoshop gaat (nl. de brushtool). Nou Jessica, genoeg reclame gemaakt voor je! Hier zijn mijn resultaten van dag 1: 2 kaartjes met vlinders. Eentje heb ik al verstuurd.


1 opmerking:

Petra zei

Gaaf he die brushes, ik heb geen photoshop maar Paint shop Pro en vind 't ook zo leuk, ook met word-arts kun je zulke leuke dingen doen ;-)

Heb je de kaartjes nu geprint en verstuurd of heb je het digitaal verstuurd?