kerst 2011

maandag 24 augustus 2009

terug uit Zweden

We zijn gisteren terug gekomen van een hele mooie reis door Zweden. De terugweg ging door Noorwegen en Denemarken. Zweden is echt een prachtig land. Heb ook wel een paar woordjes zweeds geleerd maar over het algemeen versta ik er niet zoveel van. Dus als we nog eens gaan moet ik daar toch maar iets aan doen.
Heb een kleine samenvatting van de ruim 1100 foto's gemaakt en die kun je hier vinden.
Morgen meot er weer gewerkt worden. Daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, want vakantie vieren bevalt me prima. De kids hebben nog een weekje vrij. Donderdag ga ik naar de knotgekke kaarten en scrapdagen. Een heerlijke dag scrapinkopen doen.
Heb nog heel veel in te halen van de brushabilities-cursus. Dus er is genoeg te doen.

Geen opmerkingen: