kerst 2011

vrijdag 11 september 2009

taartenavond met collega's

Gisteravond heb ik een geweldig leuke avond met collega's gehad. We zijn in Den Bosch gaan eten (bij Pollevie). Helaas kwamen we iets te laat doordat in Nijmegen het verkeer wat ontregeld was door het concert van Coldplay in de stad. Maar we hebben toch heerlijk gegeten en gezellig gebept.
Posted by Picasa

Met gevulde magen ging het verder naar
Ik kan niet anders zeggen als dat we echt een ontzettend leuke avond gehad hebben. En de resultaten mochten er wezen hoor. Ga zitten en geniet van deze heerlijke foto's
Posted by Picasa

Posted by Picasa


Posted by Picasa

Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Esther zei

Wat een mooie taarten.. Waar heb je die workshop gedaan?? Ik wil ook nog steeds een workshop doen..

Fia zei

Wat een gezellige boel daar, leuk al die mooie kleurtjes ziet er heel gezellig en....lekker uit!

Ik ga er eens over denken, lijkt me erg leuk!

blogvanco zei

Wat ziet dat er allemaal gezellig uit. Prachtige taarten hebben jullie gemaakt !