kerst 2011

vrijdag 11 september 2009

verjaardag

Wat een heerlijk verjaardag was het vandaag! Ik mocht uitslapen! En werd daarna getrakteerd op een heerlijk ontbijt en heel mooi in de bloemetjes gezet!
Ook de telefoontjes en kaarten kleurden deze dag! We hebben en passant een nieuw tuinstel gekocht omdat Tom van de week door de tafel heen ging (sterke jongen die TOM!!!)
Vanmiddag heb ik een high tea georganiseerd en dat was erg gezellig. natuurlijk mocht de taart van gisteravond niet ontbreken maar er waren ook cupcakes, scones en lekker belegde broodjes. En behalve thee hebben we ook roze champagne gedronken.



Ik werd ook nog verrast door de bloemenwinkel die een prachtige bos bloemen kwam brengen van de taartenbakster-collega's!! Wat was dat ontzettend leuk! Kei-bedankt meiden!!


4 opmerkingen:

Ans Brunsman-Hagens zei

Ohhhh wat ziet dat er lekker uit zeg!!! Super!

Fia zei

Astrid ben ik toch je verjardag vergeten, sorry meid!!!
Je hebt een leuke dag gehad en lekker verwend las ik!
Wat een heerlijke hapjes staan er op je tafel, en wowww die taart!
Mooie bloemen kortom jouw dag kon niet meer stuk.
Wens je nog veel gelukkige jaartjes met man en kinderen hoor!

groetjes Fia

blogvanco zei

Wow Astrid, wat ziet dat er allemaal mooi en lekker uit. Heb je een recept van die scones ? HAHA dat is toch met die witte room of niet?

En alsnog van harte proficiat met je verjaardag !!

Tineke zei

Astrid nog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige taart heb je gemaakt. Dat wil ik toch ook eens proberen. Mooie bos bloemen heb je gehad en wat ben je lekker verwend door je man met zo'n gedekte tafel.