kerst 2011

maandag 7 juni 2010

afgelopen weekend...

was druk maar wel heel leuk! Vrijdag eindingde met de intocht van de avondvierdaagse. Wat ben ik trots op onze jongens! Ze hebben het geweldig gedaan: tom 7 km en Erik 5 km. Het was ook wel de mooiste 4-daagse van de afgelopen jaren. Prachtig weer en een geweldige sfeer bij de intocht! Super!!
Hier zijn ze dan met hun trots behaalde medailles. Erik alweer z'n 3e medaille en Tom z'n 6e al!!
Op zaterdagavond was er een reunie-concert van de harmonie de Dommelecho, waar ik vroeger lid van was. Dat was leuk - maar helaas waren er maar weinig oud-leden, behalve dan zij die tegenwoordig ook nog lid zijn. Ook leuk natuurlijk om hen weer eens te zien.
Zondagochtend stond ik met Erik op tennisbaan - waar hij zijn eerste dubbeltoernooitje speelde. (ik was dus zijn partner). Hij had het er erg druk mee om te begrijpen hoe de stand was want dat vroeg hij me telkens en vooral ook of die stand in ons voordeel of nadeel was. Toch heeft hij een paar ballen niet echt onaardig gespeeld. De eerste wedstrijd wonnen we dan ook maar de tweede en derde wedstrijd hebben we helaas verloren. Erik was keikapot (het was erg heet en we moesten 3 wedstrijden achter elkaar spelen) maar supertrots op z'n prijsje: een klein zilverkleurig (écht zilver he mama?) bekertje.

2 opmerkingen:

* Daniëlle * zei

Wat een sportieve familie, goed zeg!

Jacqueline zei

Lekker sportief weekend! En dan voor Erik nog twee prijzen: een medaille èn een echte zilveren beker! Dan ben je als moeder zo ongelofelijk trots.