kerst 2011

woensdag 2 juni 2010

avondvierdaagse

Deze week gaat werkelijk in een rap tempo aan mij voorbij. Ik voelde het maandag al aankomen, het begon met een beetje keelpijn...en vervolgens lag ik dinsdagavond helaas met koorts op bed. Maar ja, de kinderen liepen de avondvierdaagse en dat kunnen ze niet alleen doen. Dus ging mama- volgestopt met paracetamol- toch maar meewandelen met de 7 km. En eigenlijk ging het onderweg ook wel. Maar thuis kwamen de rillingen en ben ik in een superheet bad gekropen en vervolgens naar bed. Ik voelde me vanmorgen nog steeds niet helemaal fit maar nu begin ik weer een beetje op te knappen. Hier even wat foto's van de avondvierdaagse:
Ik vind het wel knap van ze hoor! Tom loopt 7 km en Erik 5 km. Wat echt goed meespeelt is het weer. Ineens is de zon doorgebroken en het blijft de hele week zo. Dat vind ik echt zo fijn voor ze! Morgen maar eens kijken of ik iets te snoepen kan vinden voor de intocht... Heeft iemand nog ideeën? Ik wil graag een snoephoed maken maar heb nog geen idee hoe ik dat in de praktijk moet uitwerken...

2 opmerkingen:

Fia zei

Nou dat vind ik toch een topmoeder zeg!
Niet lekker zijn en toch met je kindjes meelopen, gelukkig gaat het nu iets beter!
Leuke foto's!!!

Groetjes Fia

blogvanco zei

Wat een moeder zoal niet doet hè? Petje af hoor, voor je kids maar ook voor jou, hahaha !!