kerst 2011

dinsdag 6 oktober 2009

Het scrapsite-weekend

Ik heb echt een geweldig leuk weekend achter de rug. Het is ongelooflijk hoe 20 dames die elkaar (op een kernteam na dan) nauwelijks kennen het 2 dagen lang zo gezellig met elkaar kunnen hebben. Het weekend vond plaats in Aalten - een prachtig plaatsje in Twente. (ben er zelfs nog wezen hardlopen, en da's me goed bevallen!)
Ik kwam helemaal blij en ontspannen thuis na echt een heel weekend scrappen! Even een paar foto's:
De HIGH TEA:
Mijn challenge voor Linda:
Mijn Challenge van Corine:

Lekker bezig:

Heel veel scrapspullen op een rij:

2 opmerkingen:

blogvanco zei

Leuk om te lezen Astrid en net wat je zegt: wel heel bijzonder allemaal hè, ook al zien we elkaar weinig maar leuteren des te meer op dat forum, de sfeer was fantastisch !!!

Maar uh ... Aalten ligt toch echt niet in Twente hoor :)

* Daniëlle * zei

Aalten ligt in de Achterhoek. ;-)