kerst 2011

zaterdag 24 oktober 2009

scrap award

Ik heb van Linda (van het scrapsite-forum)een scrap-award gekregen.

Dank je wel Linda!
De regels van de award zijn:
bedank de gever (dat staat hierboven vermeldt).
Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf (lees gerust verder ;) ).
En geef daarna de award door aan 9 andere mensen.
Nou daar komt-ie dan, 10 eerlijke dingen over mezelf...

1. Boven alles houd ik het meest van mijn kinderen Tom en Erik. Zij zijn het allerbelangrijkste in mijn leven. Er is werkelijk niks wat mijn gevoel voor hun overtreft!
2. Het liefst vul ik een vrije avond met scrappen op mijn eigen kamer - da's iets wat ik veel te weinig doe want als ik eenmaal op mijn kamer ben dan is mijn avond gauw gevuld met allerlei doe-dingetjes.
3. Eigenlijk vind ik lezen ook heel leuk, maar dat doe ik veel te weinig.
4. De tuin is hoognodig toe aan een opknapbeurt maar met deze motregen heb ik er niet zoveel zin in.
5. Mijn gewicht is echt 10 kg. teveel. Zelf vind ik dat ik wel genoeg beweeg (ik ga 2 -3 x per week hardlopen (ongeveer 3 kwartier) en 1 x per week een uur steppen in de sportschool. Toch raak ik dat overgewicht niet kwijt. Dus: niet meer snoepen. En da's nou net het probleem want ik vind alles lekker!! Ik kan gewoon niet lijnen
6. Ik vind het jammer dat Andreas en ik zo weinig gezamelijke interesses hebben.
7. Gelukkig zijn we allebei wel dol op de natuur, dus als we samen in het bos zijn (wat veel te weinig gebeurt) is dat heel fijn.
8. Ik vind dat iedereen minder vlees zou moeten eten. En dat de levensmiddelenindustrie eerlijker zou moeten zijn over de middelen die aan produkten toegevoegd worden. Daarom zou ik iedereen ook aan willen raden biologische groenten te eten.
9. Ik vind het verschrikkelijk dat de rijkdom op de wereld zo oneerlijk is verdeeld maar gedraag me daar niet echt naar. Dwz dat ik zelf eigenlijk ook erg egoïstisch ben. Het geluk van mijn kinderen is mij belangrijker dan dat van duizenden kinderen in Afrika!
10. Ik dit wel genoeg eerlijkheid vind! Nou, nog ééntje dan: Andreas vindt mij een sloddervos.

Tja, aan wie geef ik die nou door? (zovelen gingen al voor mij...)
Judith, Marielle, Janine, Margret, Nicole en Marleen. Volgens mij hebben zij de award allemaal nog niet gehad??

1 opmerking:

* Daniëlle * zei

Mooie antwoorden Astrid!
En aan jouw sportieve bezigheden kan menigeen een voorbeeld nemen, goed zeg!