kerst 2011

zondag 25 oktober 2009

Halloween op komst

Hoewel ik niet weet hoe we dit feest moeten vieren (moet je dan een feestje organiseren of zo?), ik vind de versieringen van dit amerikaanse feest wel heel erg leuk en zodoende doen wij elk jaar mee met Halloween.
Vandaag hebben Andreas, Tom en Erik de pompoenen gesneden. Ze zijn dit jaar nogal groot uitgevallen en dus was het veel werk om ze uit te hollen. Tom had er dan ook genoeg van nadat de zijne leeg was en had er geen zin meer in zo'n geduldwerkje als het uitsnijden van het gezicht, af te maken. Dat heeft papa dan maar voor hem gedaan. Erik heeft hem helemaal zelf gemaakt.
Posted by Picasa

En omdat wij nou eenmaal ook van lekker houden en ik graag taarten maak heb ik ook een bijpassend taartje gemaakt:
gemaakt van een amandelcake, gevuld met hazelnootcreme en pruimenjam (uit onze tuin)

En daar is onze Erik dol op:

3 opmerkingen:

Ageeth zei

Wat een leuke taart heb je gemaakt. Kan me voorstellen dat erik vast een hap wil nemen.
Groetjes Ageeth

Ps wil je mij de recepten mailen?

Fia zei

Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou Astrid!!
En de taart vind ik helemaal geweldig, ik zou er best een flinke hap van willen nemen!!
Wat is hij prachtig, je kan wel een winkeltje beginnen!

De paddestoeltjes zijn zoooo lief!!

* Daniëlle * zei

Wat goed die pompoenen, staat gezellig. En die taart, geweldig zeg!