kerst 2011

zondag 1 november 2009

Halloween

Vandaag was het dan zover: het is Halloween. Tja, wat moet je dan doen? De gewone dingen dus: met de kids naar hun sportclubjes, boodschappen doen, in de tuin werken
(ik werd goed geholpen)
Vanmiddag zijn we dan pannenkoeken wezen eten - van de AH-zegeltjes. mmmmm lekker. En daarna naar de spooktocht in de tuinen van Appeltern
Ik moet bekennen dat ik ook meerdere malen echt goed geschrokken ben. Tom vond het na 1 x schrikken eigenlijk niet meer zo leuk en wou naar huis - maar dat trok later gelukkig nog bij en Erik hield mijn hand stevig vast en hield zich heel erg groot! Dapper manneke! En dit kwamen we zoal tegen:







Je ziet, ze hadden er behoorlijk werk van gemaakt. Erg leuk!

3 opmerkingen:

* Daniëlle * zei

Dat ziet er idd best griezelig uit...

blogvanco zei

Ieks, wat een gezellige foto's zo voor de maandagmorgen ;)
Maar zo te zien hebben ze er wel werk van gemaakt !

Anoniem zei

Als lang eng spook moet ik zeggen dat het ook erg leuk was om deze avond te mogen verzorgen