kerst 2011

zondag 8 november 2009

mysterieus

Nadat ik vanmorgen uit de nachtdienst kwam liep ik mijn gebruikelijke rondje in het park met Blaze. Toen ik langs de grote vijver liep zag ik ineens die zon zo mooi door de mist heenkomen en prachtig weerkaatsen in het water. Het leek wel een betovering! De eendjes leken zich er niets van aan te trekken, jammer dat ze dat niet zien. Ik ben gauw naar huis gespurt, heb mijn fototoestel gehaald om te proberen dit beeld vast te leggen. Ach een foto is maar een foto...maar voel je ook die rust, hoor je het zondagochtend gekwaak van die eendjes en het gefladder van hun vleugels in het water? Da's dan weer het voordeel van die nachtdiensten...dat je op zondagochtend in alle vroegte - als 80% van Nederland nog in bed ligt door het park loopt.




1 opmerking:

Fia zei

Wat een prachtige en rustgevende foto's!!!
Heerlijk dat je daar zo van kan genieten zeg!