kerst 2011

dinsdag 3 november 2009

kaarsjes aan

Hallo allemaal,
November is begonnen en de donkere dagen voor kerst zijn hier echt aangebroken. De kaarsjes staan iedere avond aan. Af en toe verschijnen er weer speculaasjes of pepernoten. We zijn weer stiekem cadeautjes aan het kopen...
Ik ben toch ook weer aan het scrappen geslagen en heb de laatste tijd al wat cadeautjes voor mezelf gekocht. Uit Amerika liet ik de embossing folder en borders van Cuttlebug overkomen samen met een alfabet en 2 nestabilities. Dat maakt in euro's echt heel veel uit! En vandaag was ik nog in de scrapbookwinkel van Joan Gevaert in Ede. Een hele rustige winkel (ik was de enige bezoeker) waar ik een kopje koffie kreeg aangeboden en heerlijk rustig heb kunnen rondsnuffelen. Ze hebben zich erg op het stempelen gericht, wat niet echt mijn specialiteit is (da's op z'n zachtst gezegd..) Helaas geen Cosmo Cricket papier maar wel een mooie kerstlijn van Basic grey en nog wat losse velletjes. En een tagmaker in de uitverkoop op de kop getikt.
Ben vanmiddag eindelijk ook maar weer eens naar de kapper geweest (zelfs Tom zei van de week dat dat wel eens nodig was...ahum.)
Vandaag kreeg ik een mail van Jessica Sprague (als je hier vaker leest weet je dat ik erg graag haar cursussen volg) met een aanbod weer voor een gratis online cursus. Deze keer zonder gebruik van fotoshop. Iedereen die een verhaal te vertellen heeft rondom de feestdagen mag meedoen. Hier is de link, dan kun je ook meedoen. Gratis!

1 opmerking:

blogvanco zei

Leuke spullies heb je gekocht Astrid, veel plezier ermee !! Ennuh, leuke coupe hoor, lekker sportief !