kerst 2011

zondag 22 november 2009

tussen de verjaardagen

Zonet (het was net nog 21 november...) zat ik nog tussen twee verjaardagen in. Dan ben ik druk met bakken, cadeau's - ach, de gebruikelijke dingen. Gisteren een heerlijk taartje gemaakt van chocoladebiscuit met frambozen en slagroom. En overgoten met chocoladeganache. Ter gelegenheid van mijn man die 47 werd. Errug lekker al zeg ik het zelf.

Voor de verjaardag van Erik was ik gisteravond alweer lekker aan het boetseren. Hij wil een "monster vs aliens"-taart. Dus hetb ik een aantal figuurtjes gekleid van marsepein. De taart is inmiddels af maar ik heb er nog geen foto van - die volgt morgen.

En dan was ik zo enthousiast aan de gang gegaan met de online cursus van Jessica Sprague En nu blijken mijn inktpatronen op te zijn. Dus ik hoop volgende week de resultaten van haar cursus te kunnen laten zien. Ik moet zegen dat het veelbelovend is!

Geen opmerkingen: