kerst 2011

zondag 22 november 2009

eriks verjaardag

Vandaag was het de 5e verjaardag van Erik.
Voor mij begon deze dag met een herbeleving van de dag dat Erik geboren werd. Ik kan er niks aan doen - ik moet daar op de verjaardagen altijd aan denken. De geboorte va Erik, de tocht naar het ziekenhuis met de ambulance (met een vplk. die ik ken). Het moment dat Tom zijn broertje voor het eerst ziet. Een moment waar ik nu nog emotioneel van kan worden. Dat Tom een pop kreeg - hahaha - en daar echt heel erg blij mee was!
Maar daarna was het toch vooral Erik zijn dag. Hij was vandaag de "hulpbaas". En natuurlijk waren de pakjes het allerbelangrijkste. De enorme LEGO-trein was een groot succes. Daar heeft hij - maar ook Tom (met toestemming van Erik) de hele dag mee zitten bouwen.

En natuurlijk DE TAART van MONSTERS VS ALIENS. Hij heeft er heerlijk van gesmuld! Hij was echt heel lekker: biscuit, gevuld met ananasroom en slagroom.
Voor meer foto's van vandaag en de taart klik je hier (met ook nog foto's van het pietenvoetbal van Tom)

2 opmerkingen:

blogvanco zei

Geweldig leuk die foto's ... en heb je die figuurtjes op de taart ook zelf gemaakt? Wat knap !!!!

Nog gefeli met je mannetjes !

Fia zei

Moet nog even een reactie geven op die machtig mooie taart hoor!!!

Super Astrid!