kerst 2011

dinsdag 1 december 2009

1 december

vandaag is het 1 december. Ik deed mee aan Jessica Sprague's "holidays in Hand". Ik had vandaag de kaarten klaar die me gaan helpen een mooi decemberboek te maken en de decembermaand een beetjes gecontroleerd te laten verlopen. het is de bedoeling iedere dag bepaalde foto's te maken (zoals aangegeven staan op de kaarten) en bepaalde gedachten te beschrijven die dan weer meehelpen om een mooie journaling te kunnen maken.
Hier zie je de kaartenstandaard:




mijn doelen voor de maand december:
1. In de vakantie iedere dag minstens 1 gezamelijke activiteit plannen als gezin
2. Iedere dag in minstens 8 uur slapen (da's vandaag helaas al niet gelukt)
3. 1 boek lezen in de vakantie
4. iedere dag minstens 1 compliment uitdelen aan alle gezinsleden
5. Iedere dag in de vakantie 1 buitenactiviteit
6. Lachen
7. Gezellige sfeer maken in en om het huis

8. Een ontspannen maand, taken worden verdeeld, in harmonie met elkaar, ontspanning i.p.v. inspanning. GENIETEN
9. Ons gezin staat voorop - ik zeg NEE als het teveel wordt
10. Sporten

2 opmerkingen:

blogvanco zei

Je doelen spreken me wel aan ;) Ik wens je succes !!

En ben benieuwd naar wat je gaat maken !

Fia zei

Leuk bedacht wens je veel succes en doorzettingsvermogen!
Heel erg leuk die kaarten standaard!