kerst 2011

zondag 20 december 2009

wat een drukte is het weer

en dan had ik me zo voorgenomen dit jaar de decembermaand rustig te laten verlopen maar het lijkt erop dat ik overal achteraan loop. Kan zelfs de tijd niet vinden het blog bij te werken.

Gelukkig heb ik bijna vakantie. Het is helemaal winter geworden ineens en er bestaat een reële kans dat we een witte kerst tegemoet gaan! Ben de afgelopen 2 weken wel bezig geweest met de hondenpoepactie. Handtekeningen verzamelen, op bezoek bij de wethouder en een intervieuw voor de krant en een foto! Nu maar hopen dat het allemaal ook wat gaat opleveren!


Ben nu een heel eind met de kerstkaarten. Tom en Erik hebben ook hun eigen kerstkaarten gemaakt en die hebben we vanmorgen met de slee rondgebracht. Maar Erik vond het toch wel erg koud en had na een uurtjes zo'n koude voeten dat we maar vervroegd naar huis zijn gegaan. Na een beker chocolademelk was alle alweer vergeten.

De kids hebben vakantie - ik nog niet. Hoewel, vandaag ging de auto kapot en kon ik er niet meer mee rijden - na overleg is besloten dat ik dan vandaag maar thuisbleef. Helaas kon de routeservice ons ook niet helpen en zitten we nu dus nog steeds met een kapotte auto, moet ie maandag naar de garage.
Morgen hebben we het plan getrokken om eindelijk de kerstboom maar eens op te gaan tuigen. Hij staat al binnen om te ontdooien en te acclimatiseren. Tom en Erik verheugen zich er al op.

Geen opmerkingen: